telefon kalkulator

AUTOMATY PROJEKT UE

OFERTA

dotycząca usługi abonamentowej 24h
współfinansowana w ramach projektu
Wdrożenie innowacji przełomowych w firmie BOGMAR BB
dla:

Ofertę przygotował:

Grzegorz Pączek
Kierownik ds. automatów wydających
kom: +48 539 539 770
mail: gpaczek@bogmar.net

25.05.2022
Bielsko-Biała

OFERTA

AUTOMAT WYDAJĄCY D810

» cena abonamentowa katalogowa:
1200 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

750 zł netto miesięcznie

 

*wartość rynkowa automatu: 68 000 zł netto

AUTOMAT WYDAJĄCY D1080

» cena abonamentowa katalogowa:
1440 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

900 zł netto miesięcznie

 

*wartość rynkowa automatu: 84 000 zł netto

+ WRZUTNIA

» cena abonamentowa katalogowa:
600 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

1 zł netto miesięcznie

 

*wartość rynkowa automatu: 18 000 zł netto

ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE

W odpowiedzi na wyzwania między innymi pandemii i obecnej sytuacji gospodarczej w tym:

  • pomoc w rozwiązaniu problemu niedoboru pracowników
  • zapewnienie stałości dostępu do niezbędnych produktów podstawowych pomocniczych w przedsiębiorstwach
  • bezpieczne wydawanie produktów, narzędzi i urządzeń w firmach
  • wygenerowanie oszczędności przez ograniczenie zapasów magazynowych
  • dokładny monitoring przepływów produktów
  • uproszczenie organizacji zaopatrzenia
  • oszczędność czasu tzn ograniczenie do minimum działań związanych z obsługą wydań produktów

BOGMAR tworzy innowacje, które pozwalają firmom uniezależnić produkcję od deficytów pracowniczych oraz zacząć oszczędzać – ale nigdy kosztem bezpieczeństwa i satysfakcji pracowników.

Projekt zakłada nabycie specjalistycznych urządzeń oraz oprogramowania w celu wdrożenia innowacyjnej usługi odpowiadającej na wyzwania pandemii COVID-19.

Obejmuje on wdrożenie usługi dystrybucji produktów z dedykowanych i unikalnych automatów wydających oraz wdrożenie w nich funkcji przyjmowania zwrotnego produktów – specjalnego automatu wrzutowego z zaawansowanym monitoringiem.

Dodatkowo każdy z automatów wydających będzie wyposażony w dozownik do dezynfekcji rąk, co w znacznym stopniu przyczyni się do zachowania najwyższego stopnia bezpieczeństwa podczas procesu dystrybucji i zwrotów produktów do automatu.

Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, w którym instytucją pośredniczącą jest Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.2 Innowacje MŚP.

https://bogmar.net.pl/fundusze-unijne/

Automaty wydające dostosowane do Państwa potrzeb

Zapraszamy do kontaktu z nami – porozmawiajmy na temat automatów vendingowych w Państwa firmie. Wypełnij formularz, zostaw swoje imię i numer telefonu – zadzwonimy!


Dostawa na terenie Polski 500 zł 500 zł
Wprowadzenie bazy danych oraz konfiguracja IDS (konta pracowników, listy produktów, limity). Przygotowanie schematu załadunku automatu (2x) 700 zł 1 zł
Instalacja 900 zł 1 zł
Szkolenie z obsługi automatów 300 zł 1 zł
Szkolenie IDS 600 zł 1 zł

W przypadku zamówienia automatów w ramach projektu naliczona zostanie jedynie opłata za dedykowany transport
– 500 zł liczona dla każdego oddziału firmy osobno.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych danych tj:

» listy produktów wraz z wymiarami,
» listy pracowników,
» numerów kart wraz z ich odczytami
» akceptacji finalnej siatki bębna termin wynosi do 30 dni.

Cena zawiera pełny dostęp do automatów wydających oraz aplikacji IDS
– żadna z funkcjonalności aplikacji nie podlega dodatkowym opłatom.

Dodatkowo za każdy wydany 1000 zł na zakupy w Bogmar, naliczamy 5% rabatu oznacza to, że automat wydający może kosztować nawet 1 zł!

Usługa abonamentowa to kompleksowa obsługa – od doboru optymalnych rozwiązań, przez instalację maszyn vendingowych, po ich monitorowanie i zaopatrzenia 24h/7.

Polega na monitorowaniu i uzupełnianiu produktów przez naszych wyspecjalizowanych mobilnych magazynierów. Automaty z powodzeniem wdrożyliśmy w zakładach produkcyjnych takich jak: Trouw Nutrition, Incom, MGL, KGHM, Smurfit Kappa, Fiat, Elektropoli, Brigstone, JSW Koks, Klingspor, Exide, Mars i wiele innych na terenie całej Polski oraz Europy.

Proponowaną specjalną cenę projektową możemy zagwarantować przez 15 dni roboczych, po tym okresie istnieje możliwość aktualizacji oferty.
Sytuacja ta podyktowana jest sporym zainteresowaniem przedsiębiorców z województwa śląskiego projektem realizowanym przez Bogmar.

Ilość miejsc w projekcie ograniczona.

Filmy prezentujące działanie automatów:
https://youtu.be/c-QqbfOrunM

 oraz link do artykułu który ukazał się w magazynie przedsiębiorcy – Podbeskidzie i Śląsk Cieszyński

https://bogmar.net.pl/wp-content/uploads/2024/06/bogmar_artykul_w_magazynie.pdf

Bezpłatny kalkulator opłacalności – sprawdź, jak możesz zaoszczędzić z wdrożeniem automatu vendingowego!

Przygotowaliśmy bezpłatny kalkulator opłacalności, z którym możesz samodzielnie obliczyć, ile możesz zyskać z wykorzystaniem naszych rozwiązań. Prześlij nam Twój adres e-mail oraz numer telefonu, aby otrzymać dostęp do niego!

Kalkulator opłacalności nic nie kosztuje – nie ma żadnych ukrytych kosztów!


OFERTA

  • kompleksowa oferta handlowa od środków ochrony pracy po materiały ścierne, pomocnicze oraz eksploatacyjne,
  • monitoring 24h/7 i dostawa środków ochrony pracy, artykułów malarskich i spawalniczych, chemii technicznej, materiałów pomocniczych, narzędzi i wielu innych produktów przez wyspecjalizowanych, mobilnych magazynierów;
  • automatyczna dystrybucję produktów wśród pracowników za pomocą najnowszej generacji maszyn vendingowych, które są przystosowane do wydawania wszelkiego rodzaju artykułów – od BHP po MRO;
  • intuicyjne zarządzanie dystrybucją (przydziałami) i generowanie przejrzystych raportów, dzięki autorskiej aplikacji IDS.
  • oszczędności – dostępność magazynu 24h/7, niższe koszty utrzymania, oszczędność czasu na zamówieniach i uzupełnianiu magazynów, zmniejszenie stanów magazynowych.
  • doświadczenie od 1989 roku, a w dystrybucji produktów za pomocą automatów – od 8 lat,
  • udzielanie ulgi od wpłat na PFRON dla wszystkich produktów wydawanych za pomocą automatów w usłudze abonamentowej,
  • automaty wydające nawet za 1 zł miesięcznie w sytuacji zakupu produktów w naszej firmie,

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Połączenie automatu wydającego ze zintegrowanym systemem dystrybucji (aplikacją IDS), pozwala na bardziej efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, a także procesami zachodzącymi w firmie.

  • Dostęp 24/7 – wydawanie produktów niezależnie od godzin pracy magazynu
  • Magazyn pod kontrolą – ograniczenie zapasów magazynowych i dokładny monitoring przepływów produktów
  • Zmniejszenie zużycia produktów nawet o 50% – dzięki pełnej kontroli pobrań i możliwości ustalania limitów odrębnie dla każdego pracownika
  • Natychmiastowe generowanie raportów – możliwość tworzenia zestawień użytecznych dla działu zakupów, służby BHP, controllingu i księgowości
  • Uproszczenie organizacji zaopatrzenia – stały dostęp do aktualnego stanu magazynu
  • Oszczędność czasu – ograniczenie do minimum działań związanych z obsługà wydań
  • Brak pomyłek – możliwość określenia konkretnych grup produktów do pobrania dla każdego profilu użytkownika
  • Świadome pobranie – użytkownik, który wybrał zły produkt ma możliwość anulowania pobrania produktu, a transakcja nie zostanie zarejestrowana
  • Dedykowana aplikacja IDS – zintegrowany system zarządzający automatem, do którego każdy uprawniony użytkownik ma dostęp z każdego miejsca, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu
  • Elastyczna konfiguracja – możliwe jest każdorazowe dostosowanie pojemności do aktualnych potrzeb eksploatacyjnych
  • Autoryzowany serwis – w razie awarii serwis realizowany jest w max. 12 godzin od chwili stwierdzenia konieczności naprawy (w wybranych krajach Europy)

PRZEMYŚLANA BUDOWA

  • łatwość serwisowania – maszyna jest wykonana z modułów, które można niezależnie wymieniać
  • intuicyjność obsługi – dzięki dużemu wyświetlaczowi z wbudowanymi przyciskami dotykowymi
  • wytrzymałość – wykonana ze stali maszyna jest odporna nawet na bardzo duże obciążenia
  • oszczędność energii – troszczymy się o środowisko, dlatego możemy pochwalić się średnim zużyciem energii na poziomie 15W
  • niezależne funkcjonowanie od systemu operacyjnego – (dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej nie ma to znaczenia jakiego systemu używasz na swoim komputerze, smartfonie czy tablecie)
    – maszyna współpracuje z systemami Windows i Linux
  • komfort i sprawność – w maszynach stosujemy drzwi asymetryczne, które zapewniają widok na wyświetlacz przy jednoczesnym dostępie do wnętrza urządzenia

KLUCZOWE FUNKCJE AUTOMATYCZNYCH MAGAZYNÓW

MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI LIMITÓW POBRAŃ

W zależności od stanowiska pracy lub indywidualnych potrzeb możemy określić limity pobrań produktów dla każdego pracownika, który posiada dostęp do urządzenia

PROWADZENIE EWIDENCJI DYSTRYBUCJI

Dzięki połączeniu automatu z serwerem, administrator systemu zyskuje stały dostęp do danych o dystrybuowanych produktach oraz do informacji o ilości poszczególnych produktów w maszynach. Dane te są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Panel administracyjny umożliwia generowanie i przeglądanie raportów z danymi, filtrowanymi według pożądanego kryterium, np. pracownika lub działu w firmie. System oferuje eksportowanie danych do arkusza kalkulacyjnego lub do plików obsługiwanych przez programy księgowe.

WSPÓŁPRACA Z WIELOMA TYPAMI KART

Interfejs identyfikujący użytkownika wyposażony jest w czytnik obsługujący większość standardowych kart zbliżeniowych. System umożliwia zintegrowanie urządzenia z rozwiązaniami niestandardowymi.

WIELE INTERFEJSÓW SIECIOWYCH

W zależności od infrastruktury sieciowej obiektu, urządzenie można podłączyć do serwera za pomocą interfejsu Ethernet, Wi-Fi lub modemu GSM.

MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY

Automat z ekranem i panelem dotykowym można rozbudowywać o jednostki pomocnicze nie posiadające panelu użytkownika.

WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE PRODUKTÓW

Oprogramowanie posiada funkcję zwrotów błędnie pobranych produktów, a także umożliwia również przekazywanie informacji o jakości zwracanego produktu.

APLIKACJA IDS

IDS – ZINTEGROWANY SYSTEM DYSTRYBUCJI

Wraz z automatem wydającym dostarczamy autorskie oprogramowanie IDS (Integrated Distribution System). Narzędzie to umożliwia łatwe zarządzanie danymi oraz szybką komunikację między serwerem, a maszynami dystrybuującymi produkty.

Aplikacja IDS pozwala wyświetlać przy użyciu przeglądarki internetowej, na dowolnym urządzeniu, szczegółowe informacje o pobraniach i aktualnych stanach magazynowych. IDS Jest dopasowany do specyfiki i potrzeb firm, reprezentujących wszystkie gałęzie przemysłu.

Połączenie oprogramowania z automatem wydającym zapewnia maksymalną kontrolę nad zużyciem artykułów w firmach produkcyjnych. W efekcie wzrasta jakość pracy w działach: zakupów, produkcji, BHP i controllingu w magazynie oraz wśród samych pracowników.

APLIKACJA IDS UMOŻLIWIA

  • zarządzanie poszczególnymi produktami, kategoriami produktów, firmami i dystrybutorami, pracownikami, kartami RFID, użytkownikami systemu oraz maszynami
  • automatyczne przekazywanie informacji o stanie systemu wskazanym osobom
  • definiowanie, generowanie i drukowanie dowolnych raportów
  • stały wgląd w stany magazynowe

Zapraszamy do współpracy!

Wypełnij nasz formularz, aby dowiedzieć się więcej!

Prześlij nam Twoje imię oraz numer telefonu – nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby umówić się na niezobowiązującą konsultację. To doskonała okazja do wyrażenia potrzeb oraz nakreślenia celów, które mają spełnić automaty vendingowe.